Acuzații grave! Producătorii „o fac de oaie”. Cum sunt înșelați cumpărătorii

 

Dorin Cojocaru, preşedintele Patronatului Laptelui din România a făcut, vineri, o afirmaţie care uluieşte întreaga ţară. Este vorba despre brânza de oaie şi capră, care e foarte căutată de consumatori, potrivit  transparentnews.ro

Potrivit lui Cojocaru, unii producători şi unele centre de colectare pun căcăreze de oaie în lapte pentru a-i da mirosul specific şi a înşela consumatorii

„Consumatorii să aibă grijă la miros, pentru că mirosul de lapte de oaie şi capră este unul fin, aparte, nu de bălegar sau de grajd. Am văzut în practica mea că sunt unii mici producători sau centre de colectare a laptelui care aruncă căcăreze de oaie în lapte ca să-i dea miros de oaie”, a susţinut Dorin Cojocaru.

Pentru ca toţi consumatorii de produse lactate din oaie sau capră, să ştie pentru a nu mai fi păcăliţi, în această perioadă nu trebuie să existe pe piaţă brânză proaspătă.

„Trebuie să precizez, pentru consumatori, ca să nu fie înşelaţi, că oile şi caprele au lactaţie abia în primăvară. Astfel că nu ar trebui să existe pe piaţă lapte şi brânză proaspătă de oaie şi capră”, a spus Cojocaru.

El a adăugat că, în hipermarketuri şi în comerţul civilizat, această practică nu este posibilă, pentru că toată marfa este controlată de producători, comercianţi, ANPC şi direcţiile sanitar-veterinare, astfel încât să nu fie pusă în pericol sănătatea consumatorilor.

Lucian Ionescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *