Reclamă cu mesaj pro-viață. Decizie în premieră a companiei Toyota

La Super Bowl, campionatul de fotbal american din SUA, compania Toyota a decis să participe cu o reclamă care nu prezintă o mașină, ci o atitudine.

Videoclipul, realizat de firma de publicitate Saatchi & Saatchi, se intitulează „[Înot] Contra curentului” și prezintă o convorbire între o viitoare mamă adoptivă și funcționara care îi propune să adopte o fetiță născută în Siberia:

„Nu va avea o viață ușoară”, spune funcționara de la oficiul de adopții la telefon.

La celălalt capăt al firului, mama îi strânge mâna soțului ei și răspunde cu vocea tremurând de emoție:

„Poate că nu va fi ușoară. Dar cu siguranță va fi uimitoare. Abia aștept să o văd.”

Sloganul cu care se încheie reclama este:

„Credem că există speranță și putere în fiecare dintre noi.”

Reclama este bazată pe povestea adevărată a înotătoarei paralimpice Jessica Long, care face parte din Echipa Toyota.

Aceasta a fost adoptată din Rusia de un cuplu de americani și a avut picioarele amputate în copilărie, din cauza unei afecțiuni congenitale rare, hemimelie fibulară: s-a născut fără oase în partea de jos a gambelor.

Deși compania a comunicat că vrea să transmită un mesaj de speranță, se pare că a reușit să transmită și un profund mesaj pro-viață: fiecare persoană umană este de neînlocuit, are locul ei rezervat în lume și darul special cu care poate contribui. Lucian Ionescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *