Haos, nervi și nepăsare în aeroporturile europene. Companiile aeriene controlate de Protecția Consumatorului

Felul în care sunt trataţi clienţii i-a determinat pe inspectorii de la Protecţia Consumatorului să demareze controale.

De la începutul anului și până în prezent, peste 7.000 de zboruri, aparținând unor companii aeriene, au fost anulate sau întârziate. Motivele au fost diverse, iar călătorii au depus sesizări în cascadă. Cele mai multe reclamații sunt pentru companii low cost.

Nu s-a mișcat nimic de la declanșarea controalelor, iar clienții dorm pe jos prin aeroporturi.

Orele de aşteptare de pe aeroport i-au scos din minţi pe mulţi călători. Numai vineri seara, pe 1 iulie, au fost 3 zboruri spre Italia anulate şi mult mai multe întârziate. Oamenii au chemat şi poliţia, dar în zadar.

În urmă cu o săptămână, românii care doreau să se întoarcă în ţară de la Dortmund, din Germania, au avut parte de o experienţă şi mai neplăcută. Au stat peste 24 de ore în aeroport după ce zborurile lor spre România au fost întârziate şi anulate succesiv.

Peste noapte, au dormit pe paturi pliante – hotelurile pe o rază de 20-30 de kilometri erau foarte scumpe.

Cel mai neplăcut e, spun pasagerii, faptul că nu primesc niciun fel de informaţii de la companiile aeriene.

Inspectorii de la Protecția Consumatorului le reamintesc pasagerilor nemulţumiţi că au dreptul să solicite compensații de până la 600 de euro pentru un zbor anulat. Acest lucru este valabil chiar și în situația în care compania aeriană a asigurat un zbor alternativ.

Numai în ultimele 2 luni, Protecţia Consumatorului a primit peste 600 de reclamaţii referitoare la companiile aeriene low cost.

Lucian Ionescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *